skip to Main Content

Hotel Torini

Hotel Torini se nalazi u centralnom delu bisera Jonske obale, prelepog mesta Parga, na nepunih 150metara od strogog centra Parge, a na oko 350m od luke i glavnog šetališta u Pargi. Gradska plaža je od Hotela Torini udaljena na nekih 450m, dok je po mnogima najlepša plaža mesta Parga, plaža Valtos udaljena na nekih 500m do koje se stiže prečicama kroz maslinjake. Prelepa Tvrđava Castro je na nekih 300m od Hotela Torini, sa koga se pruža nestvaran pogled na prelepu Pargu, kao i na ostrva Paxos I Antipaxos. U neposrednoj blizini je najpoznatija pekara Green Bakery, kao i mnoštvo supermarketa, bakalnica, kao i puno manjih restorana brze hrane. Duž šetališta pored obale, nalazi se veliki broj restorana, kafića kao i noćni klub. Sa tih pozicija je takođe prelep pogled na zalazak sunca nad Pargom.
Hotel Torini Vam pored odličnog smeštaja u dvokrevetnim sobama, odlične lokacije i hotelske usluge, pruža i doručak koji se služi po principu švedskog stola. Topla preporuka za parove koji žele da uzivaju u romantici ovog hotela i samog mesta Parga.

DVOKREVETNA SOBA: Dvokrevetna soba u Hotelu Torini se sastoji od francuskog ležaja za dve osobe, dva noćna stočića, sto sa ogledalom i stolicom (tabureom), TV. U sklopu sobe je i ormar i manji frižider, kao i klima uređaj. Svaka soba poseduje peškire, kao i uslugu wi-fi internet konekcije koja je besplatna. Kupatilo se sastoji od tuš kadice i prozora. Iz sobe se izlazi na privatnu terasu i ona u svom sastavu poseduje sto sa dve stolice.

*ČIŠĆENJE I PROMENA PEŠKIRA I POSTELJINE JE 2 PUTA U TOKU SMENE.
*KORIŠĆENJE KLIMA UREĐAJA  – uz doplatu 5 evra dnevno (opciono)
*KORIŠĆENJE INTERNET KONEKCIJE WI-FI – GRATIS.
*MOGUCNOST  KORISCENJA SEFA – uz doplatu 1 evra dnevno (opciono)

*ČIŠĆENJE JE i PROMENA PEŠKIRA I POSTELJINE JE NA POLA SMENE (zbog sanitarnih mera).
*KORIŠĆENJE KLIMA UREĐAJA  – uz doplatu 5 evra dnevno (opciono)
*KORIŠĆENJE INTERNET KONEKCIJE WI-FI – GRATIS.
*MOGUCNOST  KORISCENJA SEFA – uz doplatu 1 evra dnevno (opciono)

 

PO JEDINSTVENOJ, PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU:
smeštaj 10 noćenja (usluga noćenje sa doručkom)
CENA ARANŽMANA PO OSOBI:
Period boravka – 10 noci sa doruckom 27.05

06.06
06.06

16.06
16.06

26.06
26.06

06.07
06.07

16.07
16.07

26.07
26.07

05.08
05.08

15.08
15.08
25.08
25.08

04.09
04.09

14.09
14.09

24.09
24.09

04.10
Soba 1/2 x x 229
169
229 289 349 349 349 329 269 209 x x

 

 

– Cene u tabeli su izražene u eurima po osobi, na bazi 10 noćenja sa doruckom.

 

SANITARNO-EPIDEMIOLOŠKE MERE COVID19:
*čišćenje smeštajnih jedinica u ovom moment neće biti svakodnevno, već na pola smene;
*takodje posteljina i peškiri će biti menjani jedino na dan dolaska i na pola smene
;  
*putnici sami moraju iznositi smeće iz apartmana, jer spremačice ne smeju obilaziti apartmane svaki dan
;
*za smenu 16.06 neće biti predstavnik na destinaciji, ali će naš partner biti dostupan u prostorijama svoje agencje KANARIS TRAVEL u luci (vreme dežurstva ćemo znati 05.06), a sve u cilju da i ovo leto uživate
;
*za sve smene ulazak u smeštajne jedinice će biti posle 15h (zbog obavezne mere da minimum 4-5 sati apartmani budu prazni)
;
*zbog svih sanitarnih mera može doći do promene načina služenja obroka (umesto švedskog stola osoblje može poslužiti obrok);
*sve ostale sanitarne mere biće Vam predočene od vlasnika objekta
i predstavnika na licu mesta;
*preporuka putnicima Ministarstva saobraćaja je da u autobusu imaju i koriste maske za lice;
*Molimo i putnike, koji putuju sopstvenim prevozom da imaju maske sa sobom;

*Molimo Vas da poštujete sve sanitarne mere zemlje u koju putujete.

*Moguće je da pre vašeg boravka  ili u toku boravka dodje do popuštanja ili do uvodjenja pojedninih sanitarnih mera, na koje mi kao agencija ne možemo imati uticaj. MOLIMO VAS DA IMATE U VIDU DA SVE TO NIJE I NE ZAVISI OD NAS.


PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan – Samostalni dolazak u smeštaj. Smeštaj u objekat posle 15h (zbog sanitanih mera). Noćenje.
2. dan -10.dan – Boravak na bazi 10 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.
11. dan – Napuštanje smeštaja do 09:00 časova. Kraj programa.

CENA ARANZMANA OBUHVATA:
*najam izabranog smeštaja na bazi 10 noćenja sa doruckom
*usluge predstavnika organizatora aranžmana ili ino-partnera na destinaciji
*troškovi organizacije i vodjenja aranžmana

CENA ARANŽMANA NE SADRŽI:

  • Boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj – 0.5€, hoteli 1*i 2* – 0.5€, hoteli 3* – 1,5 €, hoteli 4* – 3€, hoteli 5* – 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na licu mesta, gotovinski.
  • međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje
  • Osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.
  • održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu ( važi samo za privatni smeštaj )
  • fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.

PLAĆANJE:
Cene su izražene u evrima, po osobi, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu NBS na dan uplate na dan uplate. Rezervacija je konačna uplatom avansa. Prilikom prijave putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.

*Avans 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre polaska.
*Avans 40% prilikom rezervacije , ostatak odloženo, deponovanjem čekova gradjana ili administrativnom zabranom do 15.12.2020. god. BEZ KAMATE,a sa datumima realizacije cekova 10. i 25. u mesecu (osim Decembra kada su datumi 10. i 15.12.2020.).
*Kreditnim karticama BANKE INTESA  na 6 rata bez kamate
*Potrošačkim kreditom, po uslovima koje odredjuje banka na dan sklapanja ugovora o kreditiranju.
U slučaju poremaćaja na tržištu roba i usluga, ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

*ČIŠĆENJE JE i PROMENA PEŠKIRA I POSTELJINE JE NA POLA SMENE (zbog sanitarnih mera).
*KORIŠĆENJE KLIMA UREĐAJA  – uz doplatu 5 evra dnevno (opciono)
*KORIŠĆENJE INTERNET KONEKCIJE WI-FI – GRATIS.
*MOGUCNOST  KORISCENJA SEFA – uz doplatu 1 evra dnevno (opciono)

 

PO JEDINSTVENOJ, PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU:
smeštaj 10 noćenja (usluga noćenje sa doručkom) )+autobuski prevoz
CENA ARANŽMANA PO OSOBI:
Polazak
Povratak
26.05
07.06
05.06
17.06
15.06
27.06
25.06
07.07
05.07
17.07
15.07
27.07
25.07
06.08
04.08
16.08
14.08
26.08
24.08
05.09
03.09
15.09
13.09
25.09
23.09
05.10
Period boravka 27.05

06.06
06.06

16.06
16.06

26.06
26.06

06.07
06.07

16.07
16.07

26.07
26.07

05.08
05.08

15.08
15.08
25.08
25.08

04.09
04.09

14.09
14.09

24.09
24.09

04.10
Soba 1/2 x x X 299 359 419 419 419 399 339 249 x x
Dete 0-7 god koje nema krevet 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 x x

 

 

– Cene u tabeli su izražene u eurima po osobi, na bazi 10 noćenja sa doručkom i sa autobuskim prevozom.

 

SANITARNO-EPIDEMIOLOŠKE MERE COVID19:
*čišćenje smeštajnih jedinica u ovom moment neće biti svakodnevno, već na pola smene;
*takodje posteljina i peškiri će biti menjani jedino na dan dolaska i na pola smene
;  
*putnici sami moraju iznositi smeće iz apartmana, jer spremačice ne smeju obilaziti apartmane svaki dan
;
*za smenu 16.06 neće biti predstavnik na destinaciji, ali će naš partner biti dostupan u prostorijama svoje agencje KANARIS TRAVEL u luci (vreme dežurstva ćemo znati 05.06), a sve u cilju da i ovo leto uživate
;
*za sve smene ulazak u smeštajne jedinice će biti posle 15h (zbog obavezne mere da minimum 4-5 sati apartmani budu prazni)
;
*zbog svih sanitarnih mera može doći do promene načina služenja obroka (umesto švedskog stola osoblje može poslužiti obrok);
*sve ostale sanitarne mere biće Vam predočene od vlasnika objekta i predstavnika na licu mesta;
*preporuka putnicima Ministarstva saobraćaja je da u autobusu imaju i koriste maske za lice;
*Molimo i putnike, koji putuju sopstvenim prevozom da imaju maske sa sobom;

*Molimo Vas da poštujete sve sanitarne mere zemlje u koju putujete.

*Moguće je da pre vašeg boravka  ili u toku boravka dodje do popuštanja ili do uvodjenja pojedninih sanitarnih mera, na koje mi kao agencija ne možemo imati uticaj. MOLIMO VAS DA IMATE U VIDU DA SVE TO NIJE I NE ZAVISI OD NAS.

 

POPUSTI ZA DECU U SMEŠTAJU:

Dete do 7 godine u zajedničkom ležaju u 1/2 studiju u pratnji dve punoplatežne osobe – nema svoj ležaj i plaća prevoz po ceni iz tabele.

PROGRAM PUTOVANJA AUTOBUSOM BEOGRAD – SIVOTA/PARGA– BEOGRAD:
1 DAN: 
Polazak iz Beograda, sa ugovorenog odredišta spram datuma iz tabele, prema dogovorenoj satnici.
2 DAN Dolazak u Pargu u prepodnevnim satima. Smeštaj u ugovorene smeštajne jedinice od 15.00 sati. NOĆENJE.
2-11 DAN:  
Slobodni dani za individualne aktivnosti, odmor, obilaske i izlete. NOĆENJE./USLUGA PO PROGRAMU/              
12 DAN:
Napuštanje smeštajnih jedinica do 09:00 h. Slobodno vreme do polaska autobusa (okvirno 17h po lokalnom vremenu). Polazak  po  dogovorenoj satnici (tacna satnica i mesto polaska se dobijaju dan ranije od predstavnika).
13 DAN: Dolazak u Beograd, u ranim jutarnjim satima.

ARANŽMAN OBUHVATA: Smeštaj u studijima/apartmanima na bazi 10 noćenja sa doruckom, autobuski prevoz iz Beograda, usluge predstavnika agencije i organizacije putovanja.

CENA ARANŽMANA NE SADRŽI:

  • Boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj – 0.5€, hoteli 1*i 2* – 0.5€, hoteli 3* – 1,5 €, hoteli 4* – 3€, hoteli 5* – 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na licu mesta, gotovinski.
  • međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje
  • Osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.
  • održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu (važi samo za privatni smeštaj)
  • fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.


AUTOBUSKI PREVOZ
:
*Prevoz turističkim autobusom (klima, TV, audio i video oprema). Polazak iz Beograda dan uoči smene oko 15:00 sati. Tačno mesto polaska I satnica će se znati 2 dana pred put. GOSTI SU U OBAVEZI DA 2 DANA RANIJE PROVERE

TAČNO VREME I MESTO POLASKA.
*Putnici u autobusu treba da koriste maske za lice i poštuju uputstva, koja dobijaju od vodiča.
*Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, realizuje prevoz sa drugom agencijom ili prevoznikom koji ima isti datum i mesto putovanja, što se može odraziti na promenu satnice polazaka.
Raspored sedenja u autobusu je određen redosledom prijave. Ukoliko stranke imaju želju da odaberu sedište, to je moguće uz doplatu od 15,00 eura po osobi (odnosi se na odabir od drugog reda sedista, prvi red se ne prodaje

putnicima). Takvi zahtevi se podnose i uplaćuju prilikom prijave za aranžman, ne mogu biti podneti naknadno.
*Putnici za/iz Parge, putuju preko Sivote, sa kraćim zadržavanjem radi iskrcaja/ukrcaja. Postoji mogućnost zadržavanja zbog iskrcaja/ukrcaja putnika kod usputnih hotela.

*Agencija organizuje transfere iz drugih gradova u Srbiji, što je dodatna usluga i nije uključena u gore navedene cene u tabeli.

MOGUĆE JE KORISTITI SAMO AUTOBUSKI PREVOZ U TERMINIMA POLASKA IZ TABELE : BEOGRAD – ODRASLI = 70 EUR povratni, 50 EUR u jednom pravcu
BEOGRAD – DECA DO 12 GODINA = 50 EUR povratni, 40 EUR u jednom pravcu

Moguća je organizacija transfera do polazišta autobusa (Novi Sad ili Beograd) i to ili kolima ili mini busom ili drugim autobusom (vrsta prevoznog sredstva zavisi od broja putnika za aktuelni polazak), i to prema sledećem cenovniku:
Subotica, Kikinda – 20 eur po osobi;
Zrenjanin, Vršac, Sremska Mitrovica, Šabac, Bor, Kraljevo, Čačak, Valjevo – 15 eur po osobi;
Novi Sad, Pančevo, Lazarevac, Kruševac, Kragujevac, Pirot – 10 eur po osobi.

 

Minimalni broj putnika za organizovanje transfera je četiri.

 

PLAĆANJE: Cene su izražene u evrima, po osobi, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu NBS na dan uplate na dan uplate. Rezervacija je konačna uplatom avansa. Prilikom prijave putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.
*Avans 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre polaska.
*Avans 40% prilikom rezervacije , ostatak odloženo, deponovanjem čekova gradjana ili administrativnom zabranom do 15.12.2020. god. BEZ KAMATE, a sa datumima realizacije cekova 10. i 25. u mesecu (osim Decembra kada su datumi 10. i 15.12.2020.).
*Kreditnim karticama BANKE INTESA  na 6 rata bez kamate
*Potrošačkim kreditom, po uslovima koje odredjuje banka na dan sklapanja ugovora o kreditiranju.
U slučaju poremaćaja na tržištu roba i usluga, ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

CENOVNIK-HOTEL TORINI 2* – LETO 2020
PO JEDINSTVENOJ, PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU:
Avionski prevoz + smeštaj + aerodromske takse+transfer
CENA ARANŽMANA PO OSOBI:
Polazak
Povratak
16.06
26.06
26.06

06.07

06.07

16.07

16.07

26.07

26.07 

05.08

05.08

15.08

15.08

25.08

25.08

04.09

04.09

14.09

14.09

24.09

Broj noći
Usluga: ND
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
Soba 1/2 449 465 505 569 569 569 549 495 435 X
*Dete do 2 god. GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS X
*Dete od 2 do 5 god 259 259 259 259 259 259 259 259 259 X


*CENE U CENOVNIKU SU IZRAŽENE U EURIMA PO OSOBI.

POPUSTI ZA DECU:
*deca od 0 – 2 godine besplatno u pratnji dve punoplatežne osobe (nemaju sedište u avionu, nemaju krevet). Ne plaćaju takse.
*dete od 2 – 5 godina u pratnji dve punoplatežne osobe (ima sedište u avionu, nema krevet) – plaća  cenu iz tabele
NAPOMENA :  dete ne ostvaruje popust ukoliko koristi sopstveni lezaj.

PROGRAM PUTOVANJA AVIONOM:
1. dan
 – Beograd – Parga. Pocetak programa putovanja sastankom ucesnika na aerodromu „ Nikola Tesla „ u Beogradu, u holu za medjunarodne polaske, 2 SATA PRE ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA POLETANJA AVIONA. ( proveriti dva dana ranije tačno vreme poletanja aviona i mesto sastanka ). Let JU 9348 ( Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Beograda 05:20. Prevoz avionom (carter let) na relaciji Beograd – Preveza. ( let traje oko 1h i 20 min ). Planirano sletanje u Prevezu je u 07:40 po lokalnom vremenu. Po sletanju, transfer do izabranog smeštaja. Smeštaj od 14:00 casova ( postoji mogućnost ranijeg smeštaja, u zavisnosti od raspoloživosti slobodnih soba u hotelu )
2 – 11. dan – Boravak na bazi 10 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.
11. dan – Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom u Prevezi. Let JU 9349 (Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Preveze u 08:30 po lokalnom vremenu. Čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd. Planirano vreme sletanja u Beograd je u 08:45. Kraj aranžmana

CENA ARANŽMANA SADRŽI:
*  avionski prevoz – carter let na relaciji Beograd – Preveza – Beograd kompanijom Air Serbia (195€ po osobi)
*  aerodromske takse ( aerodrom Beograd 21,42€; aerodrom Preveza 14,10€;  RF taksa 0,98€) – takse su podložne promeni;
*YQ taksa 10 EUR (taksa avio kompanije za poskupljenje goriva, plaća se u agenciji, ovaj iznos validanje na dan objavljivanja cenovnika ). Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja – plaćaju odrasli i deca preko 2 godine starosti;
*  Trošak transfera aerodrom-odabrani objekat-aerodrom;
*  Usluga smeštaja na bazi odabrane usluge iz tabele , za odabrani termini iz tabele – 10 noćenja;
*  Servis predstavnika naše agencije ili ino-partnera na destinaciji;
*  Troškovi organizacije programa.

CENA ARANŽMANA NE SADRŽI:
*Boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj – 0,5€, hoteli 1*i 2* – 0.5€, hoteli 3* – 1,5 €, hoteli 4* – 3€, hoteli 5* – 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na recepciji hotela ili apartmana.
*Međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje
*Osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.
*Održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu (važi samo za privatni smeštaj)
*Fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.

V A Ž N A   N A P O M E N A: Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

NAPOMENE:  Početak korišćenja apartmana – studia od 15:00 sati na dan dolaska  a napuštanje apartmana – studia zadnjeg dana boravka u 09:00  sati. Higijenu u apartmanima – studijima gosti sami održavaju. Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije. Putnici su obavezni da prilikom ulaska u smeštaj, predaju 1 pasoš, koji će im biti vraćen na dan odlaska. Svaku pričinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Svaka oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta, koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra.
*U pojedinim objektima se putnicima se daje čista posteljina i oni je sami menjaju, tačnije ne menja se od strane spremačice (karakteristično za Paraliju, Leptokariju, Nei Pori).
*Predstavnika za sve hitne situacije (kvar ili nedostatak u smestaju, potreba za lekarom i slicno) kontaktirati OBAVEZNO regularnim pozivom. Predstavnik ne mora da koristi aplikacije poput Viber, Messenger, Skype…
*Neophodno je na destinaciju stici najkasnije do 22h prvog dana boravka i kontaktirati predstavnika za dobijanje kljuca, u suprotnom predstavnik ce biti na raspolaganju sledeceg jutra od 08h. Najljubaznije Vas molimo da ne dolazite u privatne objekte-vile u periodu nakon 22h jer se necete moci smestiti.
*Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera
*Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati pare putnicima.
* Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-80 cm sa 185-190 cm, francuz 120 x 190 cm i bračni ležaj 145-155 cm sa 180-190 cm. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija.
*Putnici su dužni da prihvate dodeljeno im mesto u autobusu. U slučaju zahteva za odredjena autobuska sedišta, putnici mogu izvršiti doplatu 15,00 eura po sedištu prilikom rezervacije svog aranžmana.
*Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
*Svi putnici su obavezni da poštuju važeće  zakonske i carinske propise za iznošenje dinara i deviza iz zemlje.
* Proveriti 2 dana pre putovanja tačno mesto sastanka i vreme polaska.
*Postoji mogucnost skupljana putnika duz auto-puta na usputnim predvidjenim stajalistima (bezinske pumpe, hoteli/moteli), ne postoji mogucnost ulaska u gradove.
* Putnici, koji koriste autobuski prevoz, duzni su da postuju ogranicenje za prtljag, i to je 1 kofer do 25 kg po punoplateznom putniku.
* Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencija.
* Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
* Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
*Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije
*MOLIMO VAS DA PAZLJIVO PROCITATE NAPOMENE, JER SU ONE SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA PUTOVANJA.
*AGENCIJA NE MOŽE SNOSITI ODGOVORNOST ZA PRIMENU SANITARNO-EPIDEMIOLOŠKIH MERA, JER ISTE JEDINO ZAVISE I NADLEŽNOST SU ZEMLJE U KOJU PUTUJETE. MOLIMO VAS DA MERE POŠTUJETE PRVENSTVENO ZBOG LIČNE BEZBEDNOSTI.
VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta,nacina usluzivanja obroka, odsustva pojedinih sadrzaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predvidjenih Zakonom. Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predvidjena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice.
S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredvidjenih situacije,i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predvidjenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen, kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče.
* Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni cenu putovanja. Minimum za realizaciju putovanja po polasku: autobus-40 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadrzava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja I NAPOMENE (koje su sastavni deo ovog programa). Organizator putovanja je Turistička agencija Sole Azur, licenca OTP br. 176/2020 kategorija A35. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije Sole Azur uskladjeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu i NAPOMENE. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

 

Cene SOPSTVENI PREVOZ

*ČIŠĆENJE JE i PROMENA PEŠKIRA I POSTELJINE JE NA POLA SMENE (zbog sanitarnih mera).
*KORIŠĆENJE KLIMA UREĐAJA  – uz doplatu 5 evra dnevno (opciono)
*KORIŠĆENJE INTERNET KONEKCIJE WI-FI – GRATIS.
*MOGUCNOST  KORISCENJA SEFA – uz doplatu 1 evra dnevno (opciono)

 

PO JEDINSTVENOJ, PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU:
smeštaj 10 noćenja (usluga noćenje sa doručkom)
CENA ARANŽMANA PO OSOBI:
Period boravka – 10 noci sa doruckom 27.05

06.06
06.06

16.06
16.06

26.06
26.06

06.07
06.07

16.07
16.07

26.07
26.07

05.08
05.08

15.08
15.08
25.08
25.08

04.09
04.09

14.09
14.09

24.09
24.09

04.10
Soba 1/2 x x 229
169
229 289 349 349 349 329 269 209 x x

 

 

– Cene u tabeli su izražene u eurima po osobi, na bazi 10 noćenja sa doruckom.

 

SANITARNO-EPIDEMIOLOŠKE MERE COVID19:
*čišćenje smeštajnih jedinica u ovom moment neće biti svakodnevno, već na pola smene;
*takodje posteljina i peškiri će biti menjani jedino na dan dolaska i na pola smene
;  
*putnici sami moraju iznositi smeće iz apartmana, jer spremačice ne smeju obilaziti apartmane svaki dan
;
*za smenu 16.06 neće biti predstavnik na destinaciji, ali će naš partner biti dostupan u prostorijama svoje agencje KANARIS TRAVEL u luci (vreme dežurstva ćemo znati 05.06), a sve u cilju da i ovo leto uživate
;
*za sve smene ulazak u smeštajne jedinice će biti posle 15h (zbog obavezne mere da minimum 4-5 sati apartmani budu prazni)
;
*zbog svih sanitarnih mera može doći do promene načina služenja obroka (umesto švedskog stola osoblje može poslužiti obrok);
*sve ostale sanitarne mere biće Vam predočene od vlasnika objekta
i predstavnika na licu mesta;
*preporuka putnicima Ministarstva saobraćaja je da u autobusu imaju i koriste maske za lice;
*Molimo i putnike, koji putuju sopstvenim prevozom da imaju maske sa sobom;

*Molimo Vas da poštujete sve sanitarne mere zemlje u koju putujete.

*Moguće je da pre vašeg boravka  ili u toku boravka dodje do popuštanja ili do uvodjenja pojedninih sanitarnih mera, na koje mi kao agencija ne možemo imati uticaj. MOLIMO VAS DA IMATE U VIDU DA SVE TO NIJE I NE ZAVISI OD NAS.


PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan – Samostalni dolazak u smeštaj. Smeštaj u objekat posle 15h (zbog sanitanih mera). Noćenje.
2. dan -10.dan – Boravak na bazi 10 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.
11. dan – Napuštanje smeštaja do 09:00 časova. Kraj programa.

CENA ARANZMANA OBUHVATA:
*najam izabranog smeštaja na bazi 10 noćenja sa doruckom
*usluge predstavnika organizatora aranžmana ili ino-partnera na destinaciji
*troškovi organizacije i vodjenja aranžmana

CENA ARANŽMANA NE SADRŽI:

  • Boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj – 0.5€, hoteli 1*i 2* – 0.5€, hoteli 3* – 1,5 €, hoteli 4* – 3€, hoteli 5* – 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na licu mesta, gotovinski.
  • međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje
  • Osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.
  • održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu ( važi samo za privatni smeštaj )
  • fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.

PLAĆANJE:
Cene su izražene u evrima, po osobi, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu NBS na dan uplate na dan uplate. Rezervacija je konačna uplatom avansa. Prilikom prijave putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.

*Avans 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre polaska.
*Avans 40% prilikom rezervacije , ostatak odloženo, deponovanjem čekova gradjana ili administrativnom zabranom do 15.12.2020. god. BEZ KAMATE,a sa datumima realizacije cekova 10. i 25. u mesecu (osim Decembra kada su datumi 10. i 15.12.2020.).
*Kreditnim karticama BANKE INTESA  na 6 rata bez kamate
*Potrošačkim kreditom, po uslovima koje odredjuje banka na dan sklapanja ugovora o kreditiranju.
U slučaju poremaćaja na tržištu roba i usluga, ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

Cene BUS PREVOZ

*ČIŠĆENJE JE i PROMENA PEŠKIRA I POSTELJINE JE NA POLA SMENE (zbog sanitarnih mera).
*KORIŠĆENJE KLIMA UREĐAJA  – uz doplatu 5 evra dnevno (opciono)
*KORIŠĆENJE INTERNET KONEKCIJE WI-FI – GRATIS.
*MOGUCNOST  KORISCENJA SEFA – uz doplatu 1 evra dnevno (opciono)

 

PO JEDINSTVENOJ, PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU:
smeštaj 10 noćenja (usluga noćenje sa doručkom) )+autobuski prevoz
CENA ARANŽMANA PO OSOBI:
Polazak
Povratak
26.05
07.06
05.06
17.06
15.06
27.06
25.06
07.07
05.07
17.07
15.07
27.07
25.07
06.08
04.08
16.08
14.08
26.08
24.08
05.09
03.09
15.09
13.09
25.09
23.09
05.10
Period boravka 27.05

06.06
06.06

16.06
16.06

26.06
26.06

06.07
06.07

16.07
16.07

26.07
26.07

05.08
05.08

15.08
15.08
25.08
25.08

04.09
04.09

14.09
14.09

24.09
24.09

04.10
Soba 1/2 x x X 299 359 419 419 419 399 339 249 x x
Dete 0-7 god koje nema krevet 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50 x x

 

 

– Cene u tabeli su izražene u eurima po osobi, na bazi 10 noćenja sa doručkom i sa autobuskim prevozom.

 

SANITARNO-EPIDEMIOLOŠKE MERE COVID19:
*čišćenje smeštajnih jedinica u ovom moment neće biti svakodnevno, već na pola smene;
*takodje posteljina i peškiri će biti menjani jedino na dan dolaska i na pola smene
;  
*putnici sami moraju iznositi smeće iz apartmana, jer spremačice ne smeju obilaziti apartmane svaki dan
;
*za smenu 16.06 neće biti predstavnik na destinaciji, ali će naš partner biti dostupan u prostorijama svoje agencje KANARIS TRAVEL u luci (vreme dežurstva ćemo znati 05.06), a sve u cilju da i ovo leto uživate
;
*za sve smene ulazak u smeštajne jedinice će biti posle 15h (zbog obavezne mere da minimum 4-5 sati apartmani budu prazni)
;
*zbog svih sanitarnih mera može doći do promene načina služenja obroka (umesto švedskog stola osoblje može poslužiti obrok);
*sve ostale sanitarne mere biće Vam predočene od vlasnika objekta i predstavnika na licu mesta;
*preporuka putnicima Ministarstva saobraćaja je da u autobusu imaju i koriste maske za lice;
*Molimo i putnike, koji putuju sopstvenim prevozom da imaju maske sa sobom;

*Molimo Vas da poštujete sve sanitarne mere zemlje u koju putujete.

*Moguće je da pre vašeg boravka  ili u toku boravka dodje do popuštanja ili do uvodjenja pojedninih sanitarnih mera, na koje mi kao agencija ne možemo imati uticaj. MOLIMO VAS DA IMATE U VIDU DA SVE TO NIJE I NE ZAVISI OD NAS.

 

POPUSTI ZA DECU U SMEŠTAJU:

Dete do 7 godine u zajedničkom ležaju u 1/2 studiju u pratnji dve punoplatežne osobe – nema svoj ležaj i plaća prevoz po ceni iz tabele.

PROGRAM PUTOVANJA AUTOBUSOM BEOGRAD – SIVOTA/PARGA– BEOGRAD:
1 DAN: 
Polazak iz Beograda, sa ugovorenog odredišta spram datuma iz tabele, prema dogovorenoj satnici.
2 DAN Dolazak u Pargu u prepodnevnim satima. Smeštaj u ugovorene smeštajne jedinice od 15.00 sati. NOĆENJE.
2-11 DAN:  
Slobodni dani za individualne aktivnosti, odmor, obilaske i izlete. NOĆENJE./USLUGA PO PROGRAMU/              
12 DAN:
Napuštanje smeštajnih jedinica do 09:00 h. Slobodno vreme do polaska autobusa (okvirno 17h po lokalnom vremenu). Polazak  po  dogovorenoj satnici (tacna satnica i mesto polaska se dobijaju dan ranije od predstavnika).
13 DAN: Dolazak u Beograd, u ranim jutarnjim satima.

ARANŽMAN OBUHVATA: Smeštaj u studijima/apartmanima na bazi 10 noćenja sa doruckom, autobuski prevoz iz Beograda, usluge predstavnika agencije i organizacije putovanja.

CENA ARANŽMANA NE SADRŽI:

  • Boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj – 0.5€, hoteli 1*i 2* – 0.5€, hoteli 3* – 1,5 €, hoteli 4* – 3€, hoteli 5* – 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na licu mesta, gotovinski.
  • međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje
  • Osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.
  • održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu (važi samo za privatni smeštaj)
  • fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.


AUTOBUSKI PREVOZ
:
*Prevoz turističkim autobusom (klima, TV, audio i video oprema). Polazak iz Beograda dan uoči smene oko 15:00 sati. Tačno mesto polaska I satnica će se znati 2 dana pred put. GOSTI SU U OBAVEZI DA 2 DANA RANIJE PROVERE

TAČNO VREME I MESTO POLASKA.
*Putnici u autobusu treba da koriste maske za lice i poštuju uputstva, koja dobijaju od vodiča.
*Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, realizuje prevoz sa drugom agencijom ili prevoznikom koji ima isti datum i mesto putovanja, što se može odraziti na promenu satnice polazaka.
Raspored sedenja u autobusu je određen redosledom prijave. Ukoliko stranke imaju želju da odaberu sedište, to je moguće uz doplatu od 15,00 eura po osobi (odnosi se na odabir od drugog reda sedista, prvi red se ne prodaje

putnicima). Takvi zahtevi se podnose i uplaćuju prilikom prijave za aranžman, ne mogu biti podneti naknadno.
*Putnici za/iz Parge, putuju preko Sivote, sa kraćim zadržavanjem radi iskrcaja/ukrcaja. Postoji mogućnost zadržavanja zbog iskrcaja/ukrcaja putnika kod usputnih hotela.

*Agencija organizuje transfere iz drugih gradova u Srbiji, što je dodatna usluga i nije uključena u gore navedene cene u tabeli.

MOGUĆE JE KORISTITI SAMO AUTOBUSKI PREVOZ U TERMINIMA POLASKA IZ TABELE : BEOGRAD – ODRASLI = 70 EUR povratni, 50 EUR u jednom pravcu
BEOGRAD – DECA DO 12 GODINA = 50 EUR povratni, 40 EUR u jednom pravcu

Moguća je organizacija transfera do polazišta autobusa (Novi Sad ili Beograd) i to ili kolima ili mini busom ili drugim autobusom (vrsta prevoznog sredstva zavisi od broja putnika za aktuelni polazak), i to prema sledećem cenovniku:
Subotica, Kikinda – 20 eur po osobi;
Zrenjanin, Vršac, Sremska Mitrovica, Šabac, Bor, Kraljevo, Čačak, Valjevo – 15 eur po osobi;
Novi Sad, Pančevo, Lazarevac, Kruševac, Kragujevac, Pirot – 10 eur po osobi.

 

Minimalni broj putnika za organizovanje transfera je četiri.

 

PLAĆANJE: Cene su izražene u evrima, po osobi, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu NBS na dan uplate na dan uplate. Rezervacija je konačna uplatom avansa. Prilikom prijave putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.
*Avans 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre polaska.
*Avans 40% prilikom rezervacije , ostatak odloženo, deponovanjem čekova gradjana ili administrativnom zabranom do 15.12.2020. god. BEZ KAMATE, a sa datumima realizacije cekova 10. i 25. u mesecu (osim Decembra kada su datumi 10. i 15.12.2020.).
*Kreditnim karticama BANKE INTESA  na 6 rata bez kamate
*Potrošačkim kreditom, po uslovima koje odredjuje banka na dan sklapanja ugovora o kreditiranju.
U slučaju poremaćaja na tržištu roba i usluga, ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

Cene AVIO PREVOZ
CENOVNIK-HOTEL TORINI 2* – LETO 2020
PO JEDINSTVENOJ, PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU:
Avionski prevoz + smeštaj + aerodromske takse+transfer
CENA ARANŽMANA PO OSOBI:
Polazak
Povratak
16.06
26.06
26.06

06.07

06.07

16.07

16.07

26.07

26.07 

05.08

05.08

15.08

15.08

25.08

25.08

04.09

04.09

14.09

14.09

24.09

Broj noći
Usluga: ND
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
Soba 1/2 449 465 505 569 569 569 549 495 435 X
*Dete do 2 god. GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS X
*Dete od 2 do 5 god 259 259 259 259 259 259 259 259 259 X


*CENE U CENOVNIKU SU IZRAŽENE U EURIMA PO OSOBI.

POPUSTI ZA DECU:
*deca od 0 – 2 godine besplatno u pratnji dve punoplatežne osobe (nemaju sedište u avionu, nemaju krevet). Ne plaćaju takse.
*dete od 2 – 5 godina u pratnji dve punoplatežne osobe (ima sedište u avionu, nema krevet) – plaća  cenu iz tabele
NAPOMENA :  dete ne ostvaruje popust ukoliko koristi sopstveni lezaj.

PROGRAM PUTOVANJA AVIONOM:
1. dan
 – Beograd – Parga. Pocetak programa putovanja sastankom ucesnika na aerodromu „ Nikola Tesla „ u Beogradu, u holu za medjunarodne polaske, 2 SATA PRE ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA POLETANJA AVIONA. ( proveriti dva dana ranije tačno vreme poletanja aviona i mesto sastanka ). Let JU 9348 ( Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Beograda 05:20. Prevoz avionom (carter let) na relaciji Beograd – Preveza. ( let traje oko 1h i 20 min ). Planirano sletanje u Prevezu je u 07:40 po lokalnom vremenu. Po sletanju, transfer do izabranog smeštaja. Smeštaj od 14:00 casova ( postoji mogućnost ranijeg smeštaja, u zavisnosti od raspoloživosti slobodnih soba u hotelu )
2 – 11. dan – Boravak na bazi 10 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.
11. dan – Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom u Prevezi. Let JU 9349 (Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Preveze u 08:30 po lokalnom vremenu. Čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd. Planirano vreme sletanja u Beograd je u 08:45. Kraj aranžmana

CENA ARANŽMANA SADRŽI:
*  avionski prevoz – carter let na relaciji Beograd – Preveza – Beograd kompanijom Air Serbia (195€ po osobi)
*  aerodromske takse ( aerodrom Beograd 21,42€; aerodrom Preveza 14,10€;  RF taksa 0,98€) – takse su podložne promeni;
*YQ taksa 10 EUR (taksa avio kompanije za poskupljenje goriva, plaća se u agenciji, ovaj iznos validanje na dan objavljivanja cenovnika ). Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja – plaćaju odrasli i deca preko 2 godine starosti;
*  Trošak transfera aerodrom-odabrani objekat-aerodrom;
*  Usluga smeštaja na bazi odabrane usluge iz tabele , za odabrani termini iz tabele – 10 noćenja;
*  Servis predstavnika naše agencije ili ino-partnera na destinaciji;
*  Troškovi organizacije programa.

CENA ARANŽMANA NE SADRŽI:
*Boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj – 0,5€, hoteli 1*i 2* – 0.5€, hoteli 3* – 1,5 €, hoteli 4* – 3€, hoteli 5* – 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na recepciji hotela ili apartmana.
*Međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje
*Osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.
*Održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu (važi samo za privatni smeštaj)
*Fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.

V A Ž N A   N A P O M E N A: Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

Uslovi i programi
Prevoz
Napomene

NAPOMENE:  Početak korišćenja apartmana – studia od 15:00 sati na dan dolaska  a napuštanje apartmana – studia zadnjeg dana boravka u 09:00  sati. Higijenu u apartmanima – studijima gosti sami održavaju. Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije. Putnici su obavezni da prilikom ulaska u smeštaj, predaju 1 pasoš, koji će im biti vraćen na dan odlaska. Svaku pričinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Svaka oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta, koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra.
*U pojedinim objektima se putnicima se daje čista posteljina i oni je sami menjaju, tačnije ne menja se od strane spremačice (karakteristično za Paraliju, Leptokariju, Nei Pori).
*Predstavnika za sve hitne situacije (kvar ili nedostatak u smestaju, potreba za lekarom i slicno) kontaktirati OBAVEZNO regularnim pozivom. Predstavnik ne mora da koristi aplikacije poput Viber, Messenger, Skype…
*Neophodno je na destinaciju stici najkasnije do 22h prvog dana boravka i kontaktirati predstavnika za dobijanje kljuca, u suprotnom predstavnik ce biti na raspolaganju sledeceg jutra od 08h. Najljubaznije Vas molimo da ne dolazite u privatne objekte-vile u periodu nakon 22h jer se necete moci smestiti.
*Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera
*Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati pare putnicima.
* Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-80 cm sa 185-190 cm, francuz 120 x 190 cm i bračni ležaj 145-155 cm sa 180-190 cm. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija.
*Putnici su dužni da prihvate dodeljeno im mesto u autobusu. U slučaju zahteva za odredjena autobuska sedišta, putnici mogu izvršiti doplatu 15,00 eura po sedištu prilikom rezervacije svog aranžmana.
*Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
*Svi putnici su obavezni da poštuju važeće  zakonske i carinske propise za iznošenje dinara i deviza iz zemlje.
* Proveriti 2 dana pre putovanja tačno mesto sastanka i vreme polaska.
*Postoji mogucnost skupljana putnika duz auto-puta na usputnim predvidjenim stajalistima (bezinske pumpe, hoteli/moteli), ne postoji mogucnost ulaska u gradove.
* Putnici, koji koriste autobuski prevoz, duzni su da postuju ogranicenje za prtljag, i to je 1 kofer do 25 kg po punoplateznom putniku.
* Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencija.
* Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
* Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
*Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije
*MOLIMO VAS DA PAZLJIVO PROCITATE NAPOMENE, JER SU ONE SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA PUTOVANJA.
*AGENCIJA NE MOŽE SNOSITI ODGOVORNOST ZA PRIMENU SANITARNO-EPIDEMIOLOŠKIH MERA, JER ISTE JEDINO ZAVISE I NADLEŽNOST SU ZEMLJE U KOJU PUTUJETE. MOLIMO VAS DA MERE POŠTUJETE PRVENSTVENO ZBOG LIČNE BEZBEDNOSTI.
VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta,nacina usluzivanja obroka, odsustva pojedinih sadrzaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predvidjenih Zakonom. Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predvidjena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice.
S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredvidjenih situacije,i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predvidjenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen, kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče.
* Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni cenu putovanja. Minimum za realizaciju putovanja po polasku: autobus-40 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadrzava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja I NAPOMENE (koje su sastavni deo ovog programa). Organizator putovanja je Turistička agencija Sole Azur, licenca OTP br. 176/2020 kategorija A35. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije Sole Azur uskladjeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu i NAPOMENE. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

Google mapa

 

Back To Top